כיצד לבחור עורך דין נוטריון בראשון לציון?

מיהו עורך דין נוטריון?

נוטריון הוא עורך דין אשר הוסמך בכפוף לחוק לערוך, לאמת ולאשר מסמכים משפטיים. על מנת לקבל הסמכה זו על עורך הדין להחזיק בניסיון של לפחות עשר שנים בעריכת דין, לעמוד בתנאים של ועדת הרישיונות במשרד המשפטים ולעבור השתלמות ייחודית. חתימתו של נוטריון מעידה בפני בית המשפט על אמיתות המסמך ומקוריותו, ועל כך כי החותם חתם עליו מרצונו החופשי. יתרה מכך, משמעותו של מסמך החתום על ידי נוטריון היא כי הוא יכול להוות ראיה בבית המשפט. לנוטריון יש גם תפקידים נוספים, וביניהם: אישור העתק של מסמך כי הוא נאמן למקור, אישור אמיתות ייפוי כוח, תרגום נוטריוני של מסמך רשמי הכתוב בעברית לשפה אחרת ואימות הסכמי ממון.

למה כדאי לפנות לעורך דין נוטריון?

השירות הקלאסי של עורך דין הוא ייצוג הלקוח בבית המשפט תוך שמירה על זכויותיו, הסברה והנגשה של ההליך המשפטי וחתירה להגעה לתוצאה הרצויה מבחינת הלקוח. נוטריון הוא עורך דין בעל הכשרה ייחודית נוספת, ולכן מי שפונה לשירותיו של עורך דין נוטריון מקבל, נוסף על שירותים אלו, שירות ייחודי נוסף. שירות זה מאפשר ללקוח להיעזר בחתימת הנוטריון על מנת לאמת את מסמכיו ולהיעזר בהם בבית המשפט. בתחומים משפטיים מסוימים יש חשיבות רבה לעריכת מסמכים באופן מקצועי ויסודי ולשימוש במסמך כראיה, ומכאן לפנייה לעורך דין המהווה גם נוטריון, ביניהם: דיני משפחה, דיני ירושה וצוואות, דיני מקרקעין ועוד. הסיבה היא, שברוב המקרים בתחומים אלו נעשה שימוש במסמכים המעידים על הסכמת הצדדים. במידה ומתגלע סכסוך או אי הסכמה בין הצדדים, למסמכים יש חשיבות רבה והם עשויים לסייע למי מהצדדים בבית המשפט. למשל, בתחום הנישואין והגירושין ישנם מסמכים המעידים על הסכמות בין בני הזוג, כגון הסכמי ממון, הסכמי מזונות ומשמורת. בתחום הירושה ישנו מסמך הצוואה ובדיני מקרקעין ישנם חוזי שכירות, מכר וכולי. עריכת מסמכים אלו באופן מקצועי על ידי עורך דין נוטריון תאפשר ניסוח משפטי מדויק והקפדה על זכויות הצדדים, ועשויה לסייע במניעת מחלוקות בהמשך. בנוסף, עורך דין שהוסמך כנוטריון בהכרח יהיה בעל ניסיון, כיוון שעליו לרכוש עשר שנים של עבודה כעורך דין, על מנת, לקבל את ההסמכה. זו הסיבה שבתחומים אלה הפנייה אל עו ד נוטריון בראשון לציון או בכל עיר אחרת בארץ היא כיום הבחירה הפופולארית ביותר.

עו ד נוטריון בראשון לציון

נוטריון בעיר ראשון לציון

בבתי המשפט באזור רמת גן והסביבה ישנו עומס רב בעקבות כמות תיקים גדולה. משכך, ישנה משמעות רבה לבחירה בעורך דין מקצועי ומנוסה, אשר יוכל להציג בבית המשפט את כלל הטיעונים החשובים ואת מסכת הראיות המטיבה עם הלקוח על אף העומס והזמן הקצר. לכן, חשוב גם לבחור בעורך דין המתמקצע בתחום המשפטי הרלבנטי ללקוח, אשר ידע להתמצא בו ולשרת את הלקוח בצורה המדויקת והטובה ביותר.

בתחום דיני המשפחה, ישנם מצבים רבים בהם לקוחות נדרשים לפנות לעורך דין, כגון: הסדרי גירושין, חלוקת רכוש, הסדרי משמורת /חלוקת הסדרי שהות, מזונות ועוד. בתחום זה חשוב במיוחד לבחור בעורך דין בעל התמקצעות ספציפית לתחום, המכיר היטב את החקיקה והפסיקה הנוגעת לנושא ואשר יוכל לייצג את הלקוח בצורה מקצועית, אישית ואכפתית ולהגיע לתוצאות הרצויות ביותר מבחינתו. בנוסף, ישנו יתרון רב בבחירה בעורך דין שמשמש גם בתור נוטריון בראשון לציון, בשל חשיבות המסמכים ועריכתם באופן מקצועי ויסודי, ובשל היתרונות הנוספים שפורטו לעיל. זאת ועוד, העומס והתמשכות ההליכים בבית המשפט עשויה לגרור תסכול וייאוש מצד הלקוחות, ובמיוחד בהליכי גירושין. לכן חשוב גם לבחור בעורך דין נוטריון בראשון לציון הנותן יחס אישי ואכפתי, ליווי ותמיכה במהלך ההליך.

אביטל רבינוביץ’ היא עורכת דין ומגשרת, מייסדת ועומדת בראש משרד עו”ד ונוטריון אביטל רבינוביץ,  הנמצא במתחם הבורסה ברמת גן. המשרד הינו משרד בוטיק המעניק ללקוחותיו שירות מקצועי, איכותי מעמיק ואישי, בתחום דיני המשפחה והגירושין, בתחום דיני המקרקעין ודיני צוואות ועיזבונות. המשרד מעניק ייצוג בהליכים רגישים ומורכבים גם בבית המשפט לענייני משפחה, בבית הדין הרבני ובערכאות ערעור וכן בהליכי משא ומתן והליכי גישור. בנוסף, עורכת הדין אביטל רבינוביץ’ היא מגשרת מוסמכת המנהלת הליכי גישור, במסגרתם ניתן ליישב סכסוכים ולהגיע להסכמים מחוץ לכותלי בית המשפט בדרכים יצירתיות וחדשניות. ליצירת קשר ומידע נוסף – לחץ כאן. 03-5751505, 050-7755138, Avital.adv@gmail.com

מחכים לפנייתך

פנו אלינו ונשוב בהקדם