עורכי דין לגירושין בתל אביב – חשיבותה של בחירה נכונה

אין ולא ניתן להמעיט בחשיבות של אופן ההתנהלות במהלך הליכי הגירושין של בני זוג עבורם ועבור ילדיהם. אכן, להסכמות המשותפות שייכתבו בהסכם הגירושין, או להכרעות שיתקבלו בבית המשפט לענייני משפחה או בבית הדין הרבני, תהיינה השלכות מרחיקות לכת על המשך החיים של כלל המעורבים. לאור האמור, אין להמעיט בחשיבות של בחירה נכונה בעורכת דין המתמחה בנושא גירושין. בשורות הבאות יוסבר אודות חשיבות המקצוענות והגישה של עורכת הדין, וכיצד בוחרים עורכת דין לגירושין שתהיה המתאימה ביותר עבורכם.

התמחות ספציפית בהליכי גירושין

בראש ובראשונה, כאשר מחפשים אחר עו״ד לענייני גירושין תל אביב היא המקום בו תמצאו את הריכוז הגבוה ביותר. לפיכך, אם הנכם מתגוררים באזור גוש דן, כדאי לחפש עורך דין גירושין מומלץ בתל אביב, אשר צבר הרבה ניסיון בניהול תיקי גירושים. למרות ההמלצות, חשוב לתת את הדגש על מי שבאמת מתמחה בתחום זה. חשוב להבין: עולם המשפט נחלק לענפים שונים ולתתי קטגוריות רבות, אשר כל אחת מהן עומדת בפני עצמה. הליכי גירושין מהווים עולם שלם של חוקים, פסיקות, תקדימים, צווים, ערכאות ושורה ארוכה של פרוצדורות אפשריות, אשר לכל אחת מהן השלכות משל עצמה.


יתר על כן, כפי שיוכלו להסביר לכם עורכי דין לגירושין בתל אביב, דיני גירושין הינם תחום דינאמי מאוד המשתנה במהירות בשנים האחרונות. בין היתר, מתחוללים שינויים מרחיקי לכת בכל הקשור לסוגיית אחריות הורית משותפת והסדרי שהות (משמורת משותפת, בלעדית) וכפועל יוצא מכך גם בכל הקשור למזונות הילדים וחלוקתם המשתנה, כאשר הדגש מושם יותר על הסדרי וזמני השהות ועל כושר השתכרותם של ההורים. כלומר, החלוקה הפכה פחות מגדרית ויותר שוויונית. כל חידוש או שינוי שכזה, היכול להיות נקודה קריטית בהליך גירושין, מעוגן בפסיקות שהוציאו שופטים בערכאות שונות, אותן יש להכיר היטב.


לכן, בשל העובדה שיושבים בה שפע משרדי עורכי דין גירושין תל אביב היא המקום לחפש בו את האחד או האחת שייצגו אתכם, כל זאת תוך הקפדה על כך שהפרמטר הראשון בבחירת עורך דין גירושין, הינו התמחות ספציפית שלהם בהליכי גירושין, כחלק ממומחיות בעולם דיני המשפחה.

הניסיון והוותק של עורכת דין לגירושין

כמו בתחומים רבים אחרים, גם לניסיון של עו״ד גירושין יש משמעות גדולה. עם השנים, הבגרות והבשלות לומד עורך הדין לטפל באופן רגיש, יצירתי ונבון בלקוחותיו ובצרכיהם. ידיעותיו מאפשרות לו לבנות אסטרטגיה ארוכת טווח, כמו גם לבחור, במידת הצורך, במהלכים טקטיים נכונים. גם היכרותו עם הנפשות הפועלות כגון שופטים, דיינים ועורכי דין אחרים, יכולה בהחלט להעניק יתרון בהליכים.
עורך דין גירושין העוסק בתחום כבר 20 שנה ויותר, מסוגל למצוא פתרונות יצירתיים מחוץ לקופסא, אשר מאפשרים לו להשיג את המטרות בצורה מהירה ויעילה, וכמובן גם לדאוג לאינטרסים של לקוחותיו בצורה הטובה ביותר.

עורך דין גירושין תל אביב

מגשר מוסמך – יתרון משמעותי


חוץ ממשרדי עו״ד גירושין תל אביב מלאה גם במשרדי מגשרים. ככלל, היינו ממליצים להעדיף מגשר שהוא גם עורך דין מומחה בתחום דיני משפחה וגירושין – זאת מכיוון שגישור מיועד לזוגות שהתקשורת ביניהם מאפשרת דין ודברים, ולבסוף גם הגעה להסכמות שייחתמו בהסכם גירושין. אמנם את הגישור ניתן לבצע גם עם מגשרים שאינם עורכי דין, אולם ידיעותיו ובקיאותו של עורך הדין מאפשרות לבנות הסכם הצופה פני עתיד, אשר מעניק פתרון מיטבי לכלל האתגרים והסוגיות שעל הפרק.


חשוב לדעת כי בתהליך גירושים, גישור מהווה אופציה עדיפה בהרבה על פנייה בתביעות אל הערכאות השיפוטיות. מדובר בהליך שיכול להסתיים בזמן קצר ובדרך פשוטה בהרבה, ולכך יש השלכות ישירות על עלויותיו ועל הסבל העלול להיגרם לבני הזוג הנפרדים ולילדיהם. בנוסף, בהליך של גישור נותר הכוח בידיהם של הנפרדים, שיכולים להחליט בעצמם על חייהם, וגם נסללת הדרך לשיתוף פעולה מיטיב בעתיד.


לכן, במידה ועורך הדין הינו מגשר מוסמך, מדובר ביתרון חשוב ומהותי עבור זוגות המעוניינים להגיע להסכמות מחוץ לכותלי בית המשפט, ולחסוך לעצמם הרבה כסף, זמן וסבל מיותרים.


גישתו של עורך הדין לענייני גירושין


כל משרד עורך דין גירושין בתל אביב (או בכל מקום אחר) פועל על פי תפיסה וגישה משלו. כך למשל, יש הנוקטים בגישה לוחמנית ואגרסיבית המכוונת “לסחוט” את המקסימום מהצד השני. מאידך ,יש הנוקטים בקו שכלתני ורגוע יותר הגורס כי טובתו של הלקוח בטווח הארוך כרוכה גם בטובת בן הזוג, כך שעדיף לחתור להבנות ולהסכמות. לכן חשוב להבין מהי גישתו הכללית של המשרד והאם היא מתאימה לתפיסתכם ולמטרותיכם.


יחד עם זאת, חשוב להדגיש, כי גם משרד הרואה את התמונה המלאה, וממליץ לנקוט בגישה החותרת להסכמות בשיח משותף, אינו נטול כוחות. עליכם לוודא שעורכי הדין במשרד זה יידעו להסיר את הכפפות ולהילחם למענכם בנחישות ובמרץ, במידה והדברים מתגלגלים לפתחו של בית המשפט או בית הדין הרבני.


אישיותו וזמינותו של עורך הדין


זכרו, כי עורך הדין עתיד ללוות אתכם בתקופה מאתגרת, ושבידיו תניחו היבטים אישיים ורגישים מחייכם, וגם צרכים, תקוות ושאיפות לעתיד. על כן, התרשמו מאישיותו של עורך הדין ומדרך הטיפול בכם, מהאופן שבו הוא מקשיב ומסביר בגובה העיניים, האם הוא יודע להרגיע ולהשרות ביטחון, האם הוא מסוגל להיות זמין, באיזו תכיפות ובאילו ערוצים. אכן, גם לאישיותו של עורך הדין ולכימיה שלכם עימו יש חשיבות גדולה, לכן כדאי לנצל את שיחת/פגישת ההיכרות שתקיימו איתו לצורך התרשמות אישית.


למידע נוסף או לקביעת פגישה, הנכם מוזמנים ליצור קשר איתי, עורכת דין ומגשרת אביטל רבינוביץ׳. ניתן לשוחח עמי בטלפון: 050-7755138, 03-5751505 או לקרוא עלי בקישור זה.

מחכים לפנייתך

פנו אלינו ונשוב בהקדם