מה מאפיין עורכי דין גירושין מומלצים

המציאות בישראל ובעולם מעידה שלא כל נישואין מחזיקים לנצח, ולא אחת הם מסתיימים בפרידה וגירושין. במקרים אלו חשוב לבצע את הליך הגירושין עם משרד עו”ד לדיני משפחה מוכר ומומלץ, שתחום זה הינו התמחותו העיקרית ושיש לו הרבה ניסיון בתחום.

למה חשוב לבחור בעורך דין מומלץ לענייני גירושין

כשזה מגיע לגירושין, הרבה אנשים מחפשים אחר עורך דין לענייני גירושין הכי טוב בארץ, ולא בכדי. חשוב להבין כי גירושין הם תהליך מורכב ומאתגר, הן מבחינה רגשית והן מבחינה משפטית. עורכי דין גירושין מומלצים יכולים לספק את הסיוע הנדרש כדי לעבור את התהליך בצורה חלקה ויעילה. לא אחת, בחירה מוצלחת בעורך דין גירושין עושה את כל ההבדל בתוצאות המתקבלות ואף באווירה שבה הליך הגירושין מתנהל.

חשוב לבחור עורך דין גירושין מומלץ לאור האיכויות הבאות:

  • ניסיון: מה שלרוב הופך עורך דין גירושין למומלץ הוא הרבה ניסיון רב בתחום. זהו איש מקצוע שמכיר היטב את החוק וההליכים הרלוונטיים, מה שמאפשר לו לספק ייעוץ וסיוע משפטי מוצלח, מדויק ומעודכן.
  • מקצועיות: עורך דין גירושין מומלץ הוא אדם מקצועי ביותר שידאג להגן על האינטרסים של הלקוח שלו בצורה הטובה ביותר.
  • יחס אישי: מכיוון שמדובר בתחום אישי ומאוד רגיש, עורך דין גירושין מומלץ הינו איש מקצוע שקשוב לצרכים שלכם, ויעניק לכם את התמיכה וההכוונה הנכונים.

 

עורך דין גירושין הכי טוב בארץ

עוד דגשים לבחירת  עורך דין גירושין

עומדים בפני הליך גירושין ומחפשים אחר עורך דין גירושין הכי טוב בארץ? רוצים למצוא עורך דין גירושין מומלץ? קבלו  מספר דגשים בנושא:

בקיאות מתחום- חפשו אחר עורך דין שתחום עיסוקו העיקרי הוא דיני משפחה, מה שמבטיח רמה גבוהה של בקיאות ושל ידע משפטי בדיני גירושין. הבקיאות תאפשר לעו”ד בהמשך הדרך לנהל את התיק באופן נבון ומוצלח.

ניסיון עשיר– מלבד התמחות בדיני משפחה, בקיאות בנושאי גירושין באה בעקבות ניסיון עשיר בתחום, בחרו עו”ד שיש מאחוריו כבר הרבה מאוד תיקים. שימו לב שככול שלעורך דין יש יותר ניסון בתיקי גירושין כך תוכלו גם למצוא עליו יותר חוות דעת והמלצות.

תקשורת ויחס אישי- כאמור, מכיוון שהליך גירושין מאוד מורכב מבחינה רגשית ומלווה לא אחת בהרבה מתח ולחץ, אתם רוצים שעורך דין שילווה אתכם יספק לכם גם תמיכה רגשית, שיבין את מצבכם, יפעל מולכם ברגישות ויאפשר לכם לעבור את ההליך המצפה לכם בצורה כמה שורת רגועה ונעימה.

עו”ד שהוא גם מגשר- העדיפו עורך דין גירושין שמשמש גם בתור מגשר, שיש לו את ההסמכה והכלים להביא אל שולחן הדיונים את שני הצדדים לשיתופי פעולה והסכמים, מה שיכול לקצר את ההליך ואף למתן עימותים וסכסוכים.

אסרטיביות – מצד אחד אתם מבקשים עורך דין גירושין שיאבק עבור הרצונות והזכויות שלכם. מצד שני, חשוב לבחור בעורך דין  שלא פועל באופן המלבה את להבות הסכסוך, מה שיכול להקשות לא רק על ההליך המשפטי אלא על התנהלות המשפחה המופרדת לאחר הגירושין.

זמינות- שימו לב שלא אחת עורכי הדין הכי טובים בארץ לעייני גירושין גם עמוסים בעבודה, ובפועל רמת הזמינות אליכם ולתיק שלכם אינה גבוהה. לכן חשוב לבחור בעורך דין מומלץ היודע לאזן היטב את עומסי העבודה שלו ודואג שהם לא יבואו על חשבון הזמינות שלו ללקוחותיו.

עלויות- עוד שבר שיש לתת עליו את הדעת היא שככול שיש לעורך דין גירושין מוניטין יותר מרשים, כך שכר הטרחה שלו עולה. לכן חשוב לבחור בעורך דין מומלץ שעלות שירותיו מתאימה לכיסכם.

התרשמות אישית- לא משנה כמה תשבחות קיבל עורך הדין, בסיכומו של דבר הבחירה בו תתקבל אחרי פגישה אישית עימו. בפגישה תרגישו אם יש מי שמקשיב לכם ומבין לליבכם, ובה תבינו אם אתם מרגישים בנוח עם עורך הדין שילווה אתכם באחת התקופות האישיות היותר מאתגרות בחייכם.

משרד עו”ד דין מומלץ לענייניי גירושין

אם אתם מחפשים משרד עורכי דין גירושין שעונה על כל הקריטריונים לעיל כדאי לכם ליצור קשר עם משרד עורכת דין ,נוטריון ומגשרת אביטל רבינוביץ’. המשרד מתמחה כבר בייעוץ, ליווי, ייצוג וגישור בתיקי משפחה ובתיקי גירושין, מתוך הבנת רגישותם ומורכבותם.

המשרד מעמיד לרשותכם שירותים משפטיים ושירותי גישור ברמה מעולה מהשורה הראשונה, הניתנים על ידי עורכי דין מקצועיים ומנוסים לדיני גירושין, ללא פשרות וללא עיגולי פינות. הטיפול נעשה עם יחס אישי ומתחשב, בגישה מקצועית הדבקה במטרה, שלא מעגלת פינות ורואה לנגד עיניה את טובת הלקוח והזכויות שלו.

 

לשירותי עורך דין גירושין מומלץ וקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא צרו קשר עם  משרד עורכי דין אביטל רבינוביץ’ בטלפון 03-5751505 או 050-7755138 ו\או במייל: avital.adv@gmail.com.

מחכים לפנייתך

פנו אלינו ונשוב בהקדם