עורך דין לענייני צוואות בראשון לציון

ראשון לציון היא מבין הערים הגדולות והמרכזיות בישראל. מאות אלפי תושבים ועוברי אורח חולפים בעיר מדי יום, ולכן אין ספק שלפחות לחלקם יש צורך בשירותיו של עורך דין. האמור נכון שבעתיים שעה שאחד מבני המשפחה או לחלופין מכר וחבר קרוב מעוניינים לערוך או לכתוב צוואה – בין אם בכתב ובין אם בעל פה בפני עדים, ויש צורך בשירותי עורך דין צוואה בראשון לציון, המשמש כנוטריון, כפי שיבואר להלן.

מיהו נוטריון?

אז בשביל מה בכלל צריך שירותי נוטריון בכל הנוגע לצוואות? ובכן, לפני שנצלול לשאלה זאת, חשוב להבהיר מהי משמעות התפקיד של נוטריון וכיצד מגיעים לתפקיד זה. נוטריון הוא למעשה גורם שהוסמך על ידי משרד המשפטים לערוך ולחתום על ידי מסמכים משפטיים ספציפיים הדורשים אישור מיוחד.

לא כל אדם יכול לשמש כנוטריון. למעשה אפילו לא כל עורך דין יכול למלא תפקיד זה. על מנת לקבל הכרה ממשרד המשפטים כנוטריון יש צורך בוותק של עשר שנים ומעלה בתחום עריכת הדין, מעבר של השתלמות מיוחדת בנושא ובנוסף גם גיליון קי לחלוטין מהרשעות בעבירות עם קלון ומהשעיות מלשכת עורך הדין. אדם העומד בדרישות סף אלו יכול לבקש רישיון בתחום מועדת הנוטריונים של משרד המשפטים והיא תבחן האם הוא אכן ראוי למלא את התפקיד.

בשורה התחתונה, רק עורך דין מנוסה וותיק, שעבר את ההכשרה המתאימה והוא נקי מכל רבב יכול לשמש בתפקיד חשוב ורגיש זה. בהתאם לחשיבות הרבה של המקצוע, מדובר בקבוצה מובחרת ואיכותית של עורכי דין ספציפיים אשר יכולים לשמש גם כנוטריונים.

במסגרת פעילותו עוסק הנוטריון במסמכים שונים. בין היתר הוא מבצע אימות של מסמכים, חתימה, אישור זהות של החתומים על המסמכים וכדומה. מדובר במסמכים רגישים בעלי חשיבות משפטית רבה, ומכאן הצורך בעורך דין וותיק ומנוסה לשמש כמקור הסמכות עבורם.

מסמכים אלו נוגעים בכל תחומי החיים, לרבות כל מה שקשור לצוואה, שהרי הצוואה משמשת כמילותיו האחרונות של הנפטר, ובה הוא מפרט את אשר ייעשה ברכושו אחר מותו. החשיבות לוודא כי אכן מדובר בצוואה מקורית שנכתבה על ידי הנפטר – ברורה לכל, ועל כן מומלץ להיעזר בנוטריון המשמש עורך דין צוואות בראשון לציון.

עורך דין צוואות בראשון לציון

פעולותיו של נוטריון

הנוטריון לא מוכשר רק לאימות ולאישור, אלא גם לעריכת מסמכים. הנוטריון רשאי לבצע שינויים רלוונטיים במסמכים משפטיים מסוגים שונים כגון חוזים, הסכמים, החלטות חברה ועוד.

בגזרת האישורים, הנוטריון מוסמך לבצע גם אישור חיים. משמעותו של אישור זה למעשה היא אימות כי אדם כלשהו הניצב מול הנוטריון אכן עודנו בחיים. הנוטריון מוסמך גם לתת אישור תצהיר, כלומר לאשר את נכונותה של הצהרה משפטית שנמסרה.

כמו כן, רשאי הנוטריון לאשר את נכונות ההעתק של מסמך משפטי כלשהו או את נכונות התרגום שלו. אישור נכונות התרגום יכול להינתן רק במידה והנוטריון אכן יודע ברמה מספקת את שתי השפות הרלוונטיות לביצוע התרגום.

כפי שניתן לראות, פעולותיו של הנוטריון חשובות ונוגעות בטווח רחב של מסמכים ועניינים משפטיים. על כן שירותיו רלוונטיים לחלק גדול מאוד מהאוכלוסייה, עם דגש על אנשים המעורבים בחוזים עסקיים שונים אך לא רק.

אימות צוואה על ידי עורך דין צוואה בראשון לציון

שירותי הנוטריון הם כאמור מגוונים ונפרשים על פני מסמכים מתחומי חיים שונים. בין היתר, הנוטריון רשאי לבצע אישור צוואה. אישור זה יכול להתבצע לגבי דברים שבכתב וגם דברים שבעל פה. כלומר, הנוטריון יכול לאשר צוואה בין שנכתבה כמסמך ובין שנמסרה בעל פה על ידי המצווה.

הפסיקה קבעה, כי קיימת חובה להתחקות אחר רצונו האחרון של המת, משל הייתה זו “מצווה” לכל דבר, ועל כן אימות הצוואה על ידי נוטריון אימננטית על מנת לוודא כי אכן המנוח הוא הוא שכתב את הצוואה.

מחפשים עורך דין צוואות בראשון לציון?

מחפשים עורך דין נוטריון שמתמחה בכל היבטי הצוואות בראשל”צ? אביטל רבינוביץ, עורכת דין, מגשרת ונוטריון היא הכתובת בשבילכם. עם ניסיון במגוון של תחומים משפטיים לרבות בכל הנוגע לצוואות – עורכת הדין אביטל רבינוביץ’ יודעת לתת שירות נוטריוני איכותי לכל סוג של בקשה ומסמך.

לעו”ד אביטל רבינוביץ ניסיון רב והמלצות רבות מלקוחותיה לאורך השנים, ולכן אין ספק שהיא יודעת לטפל בכל סוגיה משפטית הדורשת נוטריון, ובכלל זה עיסוק בצוואות על פי הוראות הדין והפסיקה. למידע נוסף, היכנסו עוד היום לאתר שלה והתרשמו משירותי הבוטיק שמשרדה של אביטל רבינוביץ מציע.  03-5751505, 050-7755138, Avital.adv@gmail.com

מחכים לפנייתך

פנו אלינו ונשוב בהקדם