לרמת גן יש מקום של כבוד ברשימת הערים המרכזיות והגדולות בישראל. עם יותר ממאה חמישים אלף תושבים בתחום השיפוט שלה, אין ספק שמדובר בעיר משפיעה וחשובה. בהתאם לכך, ברמת גן יש ביקוש לא קטן לשירותי כתיבה ועריכת צוואה, ולעו”ד לצוואה מוכשר שיסייע בהם.

מה הקשר בין עריכת דין לצוואה?

כולנו יודעים שצריך עורך דין בשביל לכתוב צוואה, אבל מהו בעצם הקשר בין הדברים. לכן לפני שנתמקד במציאת עורך דין צוואות ברמת גן, נתחיל מרקע כללי יותר ונסביר את התחום המשפטי בו מתנהלים עניינים הקשורים לצוואה ולירושה.

צוואה, היא מסמך משפטי המסדיר את חלוקת נכסיו של אדם לאחר שילך לעולמו. נכסים אלו יכולים כמובן להיות מגוונים למדי ולכלול למשל נכסי נדל”ן, נכסים רוחניים, חשבונות בנק ועוד. לכן חלוקת הנכסים עשויה להוות משימה מאתגרת למדי, בייחוד כשרצון הנפטר הוא לחלק את רכושו בין כמה וכמה יורשים.

נוסף על כך, צוואה עשויה להתגלות כמסמך דינמי המשתנה בחלוף הזמן. רצונו של אדם עשוי להשתנות עם השנים, כמו גם היקף הנכסים שברשותו. לכן הצורך עדכון ושכתוב הצוואה מהוות נדבך מאתגר נוסף של קיומה.

מעבר לאתגרים אלו, שאולי עשויים להשתייך יותר לעולמות החשבונאות או הרגש, אסור לשכוח שצוואה היא מסמך משפטי לכל דבר ועניין. לכן חשוב שהכנת המסמך תלווה בידי עורך דין מנוסה בדיני צוואות אשר יוודא שהמסמך הסופי אכן תקף משפטית ומשקף את רצונו של המנוח במידה המדויקת ביותר. כתיבת צוואה עצמאית עלולה להתגלות כמשענת קנה רצוץ ברגע האמת, היות ולכותב אין את השפה המשפטית המתאימה לנסח את רצונותיו, ולכן הם לא יקוימו.

מעבר לעניינים המהותיים שבעריכת צוואה בהתאם לצרכיו הפרטיים של הלקוח, עורך דין שהוא נוטריון יכול לאשר את הצוואה ולאשר אותה. זה אמנם לא מצריך כישורים מיוחדים אך כן מחייב את המעמד שמגיע עם התפקיד. 

עורך דין צוואה ברמת גן

לא רק כתיבה ועריכת צוואה    

האם עורך דין צוואה ברמת גן מתעסק רק בכתיבת צוואות? התשובה היא חד משמעית לא. מעבר למשימת הכתיבה עולם הצוואות מכיל עוד מגוון של משימות וצרכים הדורשים את כישוריו של עורך דין מוסמך ומנוסה.

כך למשל, חלק חשוב מעבודתו של עורך דין הצוואות הוא קיום צו צוואה או צו ירושה. צו זה הוא למעשה בקשה משפטית לגשת אל עיזבונו של המנוח ולטפל במה שהוריש אחריו. בקשה זאת היא עניין שכדאי להגיש בסמיכות רבה ככל האפשר לזמן הפטירה, על מנת שלא תעכב את מימוש העיזבון.

אל מימוש העיזבון מתקשרת משימה חשובה נוספת של עורך דין העוסק בצוואות: ניהול עזבון. במקרים מסוימים, עיזבונו של הנפטר עשוי להתגלות כתיק מורכב למדי אשר דורש את ניהולו של אדם חיצוני. ניהול העיזבון, אשר נעשה תחת הוראת בית משפט, נעשה לרוב כאשר מדובר בעזבון מרובה נכסים, עיזבון המכיל חובות, או עיזבון שמנהלים עליו מלחמות ירושה או שזהות היורשים המלאה טרם בוררה עד תום.

 עורך דין צוואות רמת גן יכול להגיש בשם לקוחותיו גם התנגדות לקיום צוואה. התנגדות זאת, אשר מוגשת לבית המשפט לענייני משפחה, יכולה לבוא ממגוון מניעים וסיבות. התנגדות לאופן בו פורשה הצוואה, התנגדות לתוקף שלה, דרישות כספיות הקשורות למימוש העיזבון ועוד שלל מחלוקות שעשויות להתגלע בין יורשים או יורשים בעיני עצמם.

כפי שניתן להבין, עולם דיני הצוואות הוא עולם מורכב למדי הדורש את המומחיות הראויה בשביל לנווט בו היטב. סכסוכי ירושה, שלצערנו הם דבר נפוץ למדי, עשויים להיות אירועים קשים היות והם משלבים בין שני נושאים רגישים לאנשים רבים: כסף ומשפחה.

איך מוצאים עורך דין לענייני צוואות ברמת גן?

אז מיהו האדם המתאים למשימות הקשורות בצוואה עבור תושבי רמת גן והסביבה? אביטל רבינוביץ, עורכת דין, נוטריונית ומגשרת היא הכתובת האידיאלית בשביל כל אדם מהמרכז שמתעניין בירושה, צוואה או מתקשה להבין איך מוצאים צוואה.

עם ניסיון של יותר מעשרים שנה, ומאות לקוחות שטופלו תחת ידיה, המשרד של אביטל רבינוביץ יודע לגשת ברגישות ובמקצועיות לכל תיק שיונח לפתחו. החל מעריכת צוואות אישיות, דרך ביצוע התנגדויות וכלה בניהול עיזבונות  -עו”ד אביטל רבינוביץ היא הכתובת. כל שנותר לכם לעשות הוא להיכנס לכאן ולקבל מידע נוסף. 03-5751505, 050-7755138, Avital.adv@gmail.com

מחכים לפנייתך

פנו אלינו ונשוב בהקדם