כל מה שחשוב לדעת כאשר מחפשים אחר עורך דין לענייני גירושין ברמת גן

תהליך הגירושין בין בני הזוג הינו תהליך שצריך להתבצע בצורה רגישה ויסודית, כיאה להליך מורכב ולא פשוט. כאשר אנו מחפשים אחר עו”ד גירושין ברמת גן, עלינו להבין איזה עורך דין מתעסק בייצוגם ובטיפולם של תיקי גירושין ומה שירותים מסוג זה כוללים. מההסכמים, דרך מזונות האישה והילדים ועד אחזקתם של הקטינים (משמורת), כל אלה צריכים להיות מטופלים על ידי עורך דין מקצועי אשר מתמחה בתחום זה מזה שנים. על כן, אנחנו כאן בכדי לעשות לכם סדר בין כל הפרטים שחשוב להכיר כאשר אתם מחפשים אחר משרד עורכי דין לענייני גירושין ברמת גן.

איזה עורך דין מתעסק בייצוג ובטיפול של תיקי גירושין ומה הדבר הכולל ?

עורך הדין אשר מתעסק בייצוג ובטיפול של תיקי גירושין הוא עורך דין לענייני משפחה. תחום זה בעריכת דין מעניק טיפול וייצוג לסוגיות רגישות, מורכבות וסבוכות ולכלל הנושאים אשר נוגעים להליך הגירושין בין בני הזוג ולהסדרים שביניהם. בין היתר, משרד עורכי דין שעוסק בתחום הגירושין כולל עבודה על הסכמים הקשורים ושייכים להליך הגירושין. בין ההסכמים בהן המשרד עוסק ניתן למנות הסכמי ממון, הסכם לכבוד הדדי, הסכם לחיים משותפים והסכמים נוספים. בנוסף, המשרד עובד על ענייני הרכוש השונים – מהחלוקה של הרכוש בין בני הזוג, דרך איזון המשאבים ועד עבודה על נכסי קריירה ומוניטין.

זאת ועוד, המשרד ילווה את תהליכי המזונות של האישה והמזונות של ילדים. עורכי הדין יספקו מענה לכל אחת מסוגיות הקשורות לאישה, בין אם מדובר במזונות כחלק מהזכאות של האישה אשר נשואה כדת משה וישראל למזונות ובין אם מדובר במזונות של אישה הידועה בציבור, במזונות של אישה מעוכבת וכלה בטיפול במזונות מן העיזבון או בנושאי הגדלה או הפחתה של דמי המזונות. יתר על כן, בנושא מזונות הילדים, עורכי הדין ילוו את תהליכי המזונות הזמניים, המזונות הקבועים, ההוצאות המיוחדות ויספקו מענה גם במקרים של מזונות מאת הסב או הסבתא ומזונות הניתנים לבגיר.

בנוסף לאלה, ישנם ענייני המשמורת על הילדים אשר ימצאו טיפול מתאים והולם דרך עורך דין מיומן (היום נעשה שימוש הולך ונרחב של המושג אחריות הורית משותפת). עורכי הדין יעניקו פתרונות ויסדירו את נושא המשמורת המשותפת/אחריות הורית משותפת ואת חלוקת זמני השהות בין שני בני הזוג (מה שבעבר נקרא הסדרי ראיה). לצד אלה, משרד עורכי דין המתמחה בגירושין יעניק מענה גם בהינתן ומדובר במצבים של חטיפת ילדים וקביעת כשירות לאפוטרופסות. משרד עורכי דין לענייני גירושין ייתן לכם את הפתרונות והמענים השונים מההסכמים ועד הסדרי המזונות המשמורות וחלוקת רכוש.

עורך דין לענייני גירושין ברמת גן

טיפ חשוב כאשר אנחנו מחפשים אחר משרד עורכי דין מקצועי לענייני גירושין

כאשר אנחנו מחפשים אחר עורך דין לענייני גירושין ברמת גן ובסביבה, אנחנו נעדיף לפנות לשירותיו של עורך דין אשר הוא בעל רישיון של נוטריון. נוטריון הוא למעשה סמכות משפטית בכירה בעלת ידע משפטי עשיר והחזקה של רישיון זה הינה יתרון גדול ביותר. חשוב להכיר, שעל מנת להחזיק בתואר וברישיון של נוטריון, עורך הדין צריך להיות בעל וותק וניסיון של עשר שנים לפחות. בנוסף, עורך הדין חייב לעמוד בתנאים שהציבה וועדת הרישיונות של משרד המשפטים תוך שהוא מקבל הכשרה ספציפית להיותו נוטריון. על כן, משרד עורכי דין אשר פועלים בו עורכי דין בעלי רישיון נוטריון הינו גושפנקא לרמת המקצועיות אליה אנו מכוונים כאשר אנחנו מחפשים עורך דין לענייני גירושין.

היכן אוכל למצוא עורך דין מקצועי ובעל ניסיון לענייני גירושין ברמת גן או בסביבה ?

אז אתם מחפשים אחר עורך דין לענייני גירושין ברמת גן או בסביבה, יש לנו את הכתובת המתאימה לכם. משרד עו”ד ונוטריון אביטל רבינוביץ, אשר ממוקם במתחם הבורסה בעיר רמת גן, מעניק שירותי עריכת דין ברמות המשפטיות הגבוהות ביותר תוך התמקדות והתמקצעות בייצוגם של תיקי משפחה, ירושה וגירושין. כל מי שפונה אל עו”ד ונוטריון אביטל רבינוביץ’ זוכה להכוונה משפטית מתאימה ומדויקת למקרה שלו, תוך בדיקה של נסיבות המקרה השונות. בנוסף, עו”ד ונוטריון אביטל רבינוביץ’ מעניקה יחס אישי, מקצועי, אכפתי ומתאים לכל אחד ולכל אחת מלקוחותיה. לפרטים נוספים או לייעוץ, אתם מוזמנים ליצור קשר עם המשרד במספר הטלפון הבא – 03-5751505, 050-7755138, Avital.adv@gmail.com

מחכים לפנייתך

פנו אלינו ונשוב בהקדם