כל הפרטים שחשוב לדעת ולהכיר כאשר אנחנו מחפשים אחר עורך דין בנוגע להסכם ממון –עו”ד אביטל רבינוביץ

אנחנו בטוח לא נהיה הראשונים שנספר לכם על החשיבות של חתימה על הסכם ממון. הסכם ממון מעניק לשני בני הזוג שקט נפשי וזאת לצד בטחון לזוגיות בריאה ומאושרת. בנוסף, הסכם ממון עתיד אף לחסוך בעיות שעלולות לצוץ בהמשך. על כן, חשוב לדעת לפנות לעורך דין מקצועי המתמחה בתחום זה על מנת לערוך הסכמי ממון מקצועיים ואיכותיים כדוגמת הסכם ממון טרום הנישואין, הסכם ממון שלאחר הנישואין והסכם מותאם לחיים משותפים של ידועים בציבור, תוך התאמה לבני הזוג. אנחנו כאן על מנת לסדר ולהביא לידיעתכם את מכלול הפרטים שחשוב להכיר כאשר מחפשים אחר עו”ד הסכם ממון בתל אביב ובסביבה.

אנחנו לא אוהבים ומעדיפים להימנע ממחשבה על התפתחויות לא נעימות בחיי הנישואין או הזוגיות שלנו. אולם, כמו שאנחנו רוכשים פוליסת ביטוח או פותחים בתוכנית חיסכון לטווח הארוך, כך הסכם הממון הוא החשיבה שלנו לטווח הארוך בחיי הנישואין/חיים של ידועים בציבור. מה נרצה שיקרה לרכוש שצברנו טרם הנישואין ובמהלך שנות הנישואין/שנות חיי הזוגיות בעבודה קשה ? האם נרצה לחלוק בהליך גירושין/פרידה את זכויות הירושה שקיבלנו או נכסים שקיבלנו במתנה מבני משפחה ? העיסוק בהסכם ממון אינו נוח ונעים, אך עם זאת הכרחי ביותר לשם מניעה של בזבוז זמן, עוגמת נפש וצער, וזאת לצד מחיר כספי גבוהה בעת גירושין.

איזה עורך דין מתעסק בעריכה ובטיפול של הסכמי ממון ומה כולל תהליך זה ?

עורך הדין אשר מתעסק בעריכה ובטיפול של הסכמי ממון הוא עורך דין לענייני משפחה. תחום הסכמי הממון בעריכת דין מעניק טיפול מתאים וייעודי לסוגיות רגישות, מורכבות וסבוכות בנוגע להסדרת הנכסים בין בני הזוג טרם הנישואין, במהלכם ולאחר הנישואין. בנוסף, משרד עורכי דין שמתעסק בהסכמי ממון, מתמחה ועוסק בנוסף גם בנושאים אחרים הקשורים להליך הגירושין ועל כן הוא הכתובת המתאימה לטיפול בסוגיה זו של הסכם ממון. חשוב להכיר שקיימים הסכמי ממון אשר נחתמים טרם הנישואין, הסכם ממון אשר מטופלים לאחר הנישואין והסכמים אשר מותאמים לחיים משותפים של בני זוג הידועים בציבור.

הסכם ממון הוא למעשה מעין חוזה אשר צופה אל העתיד וחתומים עליו שני בני הזוג, וזאת בכדי להסדיר בין השניים את הפורמט המוסכם והמתאים ליחסים הכספיים והממוניים שלהם. כלומר, בהסכם ממון מוסדרים למעשה ניהול הרכוש של בני הזוג ואת אופן החלוקה של הנכסים ביניהם במקרה של פרידה, גירושין או בעקבות מותו של אחד מבני הזוג. לרוב, ההסכם נחתם כאשר בני הזוג נמצאים בתקופה טובה ובריאה של הזוגיות, ועל כן יכולים ומסוגלים להגיע להבנות ולתקשורת חיובית. מצב עניינים זה, מסייע לגיבושן של הסכמות שקולות ומכבדות בין שני הצדדים וחוסך את כאב הראש העתידי בהינתן ויהיה הליך גירושין.

עורך דין הסכם ממון בתל אביב

החשיבות בבחירת עורך דין שמתמחה בעריכת הסכמי ממון

מכיוון שהסכם ממון נחשב לחוזה מורכב וייחודי לבני הזוג, אשר הוא בעל השלכות כלכליות הרות גורל בעתיד, מומלץ לא להסתפק בהסכם ממון גנרי ובסיסי. הסכם ממון גנרי ובסיסי לא ייקח בחשבון את כלל הצרכים והנסיבות של בני הזוג החתומים עליו. על כן, חשוב לפנות לעורך דין מקצועי, המומחה בהסכמי ממון ובעל ניסיון וותק בתחום, על מנת, שיוכל לעזור לנסח את הסכם הממון שיתאים לשני הצדדים. הבחירה בעורך הדין הנכון לניסוח הסכם הממון שלכם היא עניין קריטי ומשמעותי ביותר עבור שניכם.

היכן אני אוכל למצוא עורך דין המתמחה בהסכמי ממון באזור תל אביב?

אז אתם זקוקים לשירותיו של עורך דין הסכם ממון בתל אביב ובסביבה, יש לנו את הכתובת עבורכם. משרד עו”ד ונוטריון אביטל רבינוביץ’, הממוקם במתחם הבורסה בעיר רמת גן, מספק שירותי עריכת דין ברמה משפטית גבוהה ביותר, תוך שהוא מתמקד ומתמקצע בייצוג של תיקי משפחה, גירושין וירושה. כל לקוח וכל לקוחה אשר פונים אל עו”ד ונוטריון אביטל רבינוביץ זוכים להכוונה משפטית מדויקת אשר מתאימה למקרה שלהם וזאת לאחר בדיקה מדוקדקת של נסיבות המקרה. זאת ועוד, עו”ד ונוטריון אביטל רבינוביץ מעניקה לכל לקוח ולכל לקוחה יחס אישי, מקצועי ואכפתי באופן פרטני. ליצירת קשר לשם קבלת ייעוץ או פרטים נוספים, אתם מוזמנים ליצור עם המשרד קשר במספר הטלפון הבא – 03-5751505, 050-7755138, Avital.adv@gmail.com

מחכים לפנייתך

פנו אלינו ונשוב בהקדם