עורך דין ירושה מומלץ – כל מה שרציתם לשאול

 

מחפשים עו”ד ירושה מומלץ שינסח לכם צוואה באופן ברור וחד משמעי? מבקשים אחר

המלצות עורך דין לירושה שייצג אתכם בסכסוך? כדאי שקודם כל תבינו את תפקידו של עורך דין ירושות, מתי הוא יכול לייצג אתכם ואיך לבחור משרד עורכי דין ירושה מומלץ.

תפקידו של עורך דין ירושה

תפקידו של עורך דין ירושה הוא לספק ייעוץ משפטי והגנה על האינטרסים של לקוחותיו בתחום הירושות. תפקידי עורך דין ירושה כוללים, בין היתר:

  • עריכת צוואות: עורך דין ירושה יכול לסייע ללקוחותיו לכתוב צוואה תקפה חוקית, שתבטיח שהרצונות שלהם יישמרו לאחר מותם.
  • טיפול בירושות: עורך הדין יכול לסייע ללקוחותיו לקבל את הירושה שלהם, כולל טיפול בנושאים כגון צו קיום צוואה, חלוקת עיזבון ודיווח מס.
  • ייצוג בסכסוכי ירושה: עורך הדין יכול לייצג לקוחות בסכסוכים ירושה, כגון סכסוכים בין יורשים, התנגדות לצוואה או טענות לזכויות יורשים נוספים.

בנוסף עורך דין ירושה יכול לספק ללקוחותיו ייעוץ משפטי בנושאים הקשורים לירושות, כגון:

  • זכויות יורשים: עורך דין ירושה יכול להסביר ללקוחותיו את הזכויות שלהם כיורש לפי החוק הישראלי.
  • היבטי מס: עורך הדין יכול לספק ללקוחותיו ייעוץ בנושאי מס הקשורים לירושות.
  • נושאים משפטיים אחרים: עורך דין ירושה יכול לספק ללקוחותיו ייעוץ בנושאים משפטיים אחרים הקשורים לירושות, כגון חוק הירושה, חוק הכשרות המשפטית והאפוטרופסות וחוק הירושה הבינלאומי.
המלצות עורך דין לירושה

האם עו”ד שערך את הצוואה רשאי לייצג צד בסכסוכי ירושה?

נניח שיש לכם עורך דין לענייני צוואות וירושות הכי טוב בארץ, שערך את הצוואה של המנוח. כעת, בעת מימוש העיזבון אתם רוצים שייצג אתכם בסכסוך מול בני המשפחה. אבל על פי כללי האתיקה של לשכת עורכי הדין בישראל, עורך דין אינו רשאי לייצג צד בסכסוך ירושה אם הוא היה מעורב בניסוח הצוואה, אלא אם כן קיבל את הסכמת כל הצדדים לסכסוך.

הסיבה לכך היא שעורך דין שערך את הצוואה עשוי להיות בעל אינטרסים מנוגדים לאינטרסים של הצדדים בסכסוך. לדוגמה, עורך הדין עשוי להיות מחויב לשמור על סודיות המידע שהתגלה לו במהלך ניסוח הצוואה, גם אם המידע הזה רלוונטי לסכסוך.

עם זאת, ישנם מקרים שבהם בית המשפט עשוי לאפשר לעו”ד לייצג צד בסכסוך ירושה, גם אם הוא היה מעורב בניסוח הצוואה. לדוגמה, בית המשפט עשוי לאפשר זאת אם עורך הדין קיבל את הסכמת כל הצדדים לסכסוך, או אם בית המשפט סבור שיש סיבה מיוחדת לאפשר זאת.

בחירה נכונה של עורך דין ירושות

בחירת עורך דין ירושה היא החלטה חשובה, שיש להשקיע בה מחשבה רבה. אי לכך, בכדי למצוא  עורך דין ירושה מומלץ חשוב לבצע מחקר יסודי ולהתחשב בין היתר בגורמים הבאים:

  • ניסיון: בחרו בעורך דין בעל ניסיון רב בתחום הירושות. ניסיון מוכח יכול להבטיח לכם ייעוץ משפטי מדויק ומעודכן, והוא בהחלט יכול לסייע בניהול מהיר ויעיל של סכסוכי ירושה באופן שמקטין להבות.
  • התמחות: בחרו בעורך דין המתמחה בתחום הירושות, מנוסה בתחום החוק וההליכים הרלוונטיים, מכיר את הפרקטיקה, יודע לנהל את ההליך באופן מחושב עם אסטרטגיה נכונה, ווידע לספק ייעוץ משפטי מדויק ומעודכן. גם אם אתם מכירים עו”ד מוצלח ומומלץ אולם תחום הירושות אינו התמחותו העיקרית, כדאי שתחפשו אחר עו”ד אחר.
  • יחס אישי: בחרו בעורך דין שאיתו אתם מרגישים בנוח. יחס אישי טוב יכול לסייע לכם להתמודד עם התהליך המורכב והרגיש של ירושה. יש להבין כי מעל הכול סכסוך ירושה הוא סכסוך רגשי, שיכול לנבוע מתחושת אפליה וקיפוח, מאבקים משפחתיים מתמשכים ועוד. אי לכך חשוב לבחור בעו”ד הפועל מתוך הבנת הרגישות שמכוון להפחתת עוצמות הסכסוך המשפחתי ולמציאת פתרונות שיכולים לסייע לסיימו.

משרד עו”ד מומלץ המתמחה בענייני ירושה

אם אתם מחפשים משרד עורך דין ירושה מומלץ, כדאי שתכירו את משרד עורכי דין, נוטריון ומגשר אביטל רבינוביץ’, שתחום דיני משפחה הינו עיסוקו העיקרי. בין היתר המשרד מטפל בנושאים של עריכת צוואת בהתאם לצרכיו הייחודיים של המצווה, וכן הוא עוסק בצווי ירושה, התנגדות לביצוע צוואה, צווי קיום צוואה וכדומה. המשרד גם מטפל בניהול עיזבונות, וכל זאת תוך טיפול וייצוג הלקוח הן בפני רשם לענייני ירושה והן בפני בית המשפט לענייני משפחה.

 

אנו מבצעים תהליך מקצועי כשטובת הלקוח וזכויותיו תמיד לנגד עינינו. כך אנו מעניקים לכל לקוח יחס אישי קשוב ורגיש, בשאיפה לפתור סכסוכי ירושה על הצד הטוב יותר עם כמה שפחות מאבקים משפחתיים.

 

לשירותי עורך דין ירושות מומלץ ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם  משרד עורכי דין אביטל רבינוביץ’ בטלפון 03-5751505 או 050-7755138.

מחכים לפנייתך

פנו אלינו ונשוב בהקדם