משרד עורכי דין בתל אביב לענייני משפחה

אם אתם מחפשים משרד עורכי דין בתל אביב לטיפול בענייני משפחה, תוכלו לפנות אל משרד עורכת הדין ונוטריונית אביטל רבינוביץ’. עורכת הדין רבינוביץ’ חברה בלשכת עורכי הדין בישראל מאז 1997, ומתמחה בכל הקשור לדיני משפחה – גירושין, צוואות וירושות, ייפויי כוח מתמשכים, הסכמי ממון ועוד. בתוך כך, עוה”ד רבינוביץ’ היא גם מגשרת ונוטריון, אשר כיהנה בוועדת החקיקה בדיני משפחה של לשכת עורכי הדין, ומאחוריה השתלמויות וסדנאות בדין הכללי, בנדל”ן ובמיסוי מקרקעין.

מענה לסוגיות בתחום דיני המשפחה

דיני משפחה מהווים עולם משפטי העומד בפני עצמו, אשר בו שורה ארוכה של חוקים, פסיקות, ערכאות, הליכים ותקדימים. תחום זה גם משנה את פניו לאורך השנים, ובעיקר בכל הקשור לגירושין כאשר מושם יותר הדגש על אחריות הורית ומשמורת משותפת, לעומת המשמורת היחידנית והסדרי הראייה שנהגו בעבר. על כן, בתור עורכת דין בתל אביב המתמחה בתחום מצויה עו”ד רבינוביץ’ תמיד בקו הראשון, וביכולתה לתת מענה יצירתי ומקצועי ללא דופי במגוון סוגיות.

כך לדוגמא, ניתן לקבל את שירותיה של עורכת דין בתל אביב עבור עריכת צוואה. מדובר במסמך המאפשר לאדם להחליט כראות עיניו על חלוקת רכושו לאחר מותו, וזאת בניגוד לחוק הירושה הישראלי. על פי חוק, חלוקת העיזבון תבוצע לפי מעגלי קרבה, כאשר בראשם עומדים בן הזוג הנותר והילדים, ולאחר מכן מעגלים רחוקים יותר. יחד עם זאת, החוק אינו מתייחס בפירוט מספיק אל המרכיבים השונים של העיזבון, וממילא גם לא מאפשר חלוקה שונה מהאמור בו. עריכת צוואה עם עורך דין מאפשרת להוריש למשל את הדירה, הרכב, העסק, חשבונות הבנק וכן הלאה בהתאם להבנתו ולהרגשתו של המצווה.

עורכת דין בתל אביב

בתחום הצוואות והירושות שירותיו של משרד עורכי דין בתל אביב ניתנים גם להגשת בקשות אל הרשם לענייני ירושה. מדובר בבקשות לצו קיום צוואה או לצו ירושה, אשר אליהן צריך לצרף מסמכים שונים. לעיתים בקשות אלו עוברות באופן חלק, אך לעיתים מוגשות התנגדויות המעבירות באופן אוטומטי את הטיפול מרשם הירושות לבית המשפט לענייני משפחה. במקרים אלו עורך הדין מייעץ, מלווה ומייצג את לקוחותיו בהגנה על הצוואה או הירושה המגיעה להם, או לחילופין מגיש התנגדות בשם מי שרואים את עצמם נפגעים מהצוואה או מחלוקת הירושה.

בכל הקשור לענייני גירושין, עורכת דין בתל אביב מספקת ליווי בכל עניין וסוגיה. כך למשל, ביכולתה לערוך הליך גישור החותר להגעה להסכם גירושין שיאושר בבית המשפט או בבית הדין הרבני. כמו כן, ביכולתה לייצג את לקוחותיה בפני ערכאות אלו, החל בתביעת הגירושין עצמה, דרך תביעות נלוות ועד לבקשות לסעדים דחופים. כמו כן, בהכירה היטב את הערכאות והנפשות הפועלות, ביכולתה להתוות אסטרטגיה נבונה המביאה לתוצאות האופטימאליות עבור הלקוח.

לפרטים נוספים וקביעת פגישה

לפרטים נוספים ולקביעת פגישה עם עורכת הדין, מגשרת ונוטריון אביטל רבינוביץ’, הנכם מוזמנים לפנות לטלפון 03-5751505 או למייל Avital.adv@gmail.com

מחכים לפנייתך

פנו אלינו ונשוב בהקדם