בחירה נכונה של עו”ד גירושין בתל אביב

אין זה סוד, כי תל אביב עומדת בראש הערים מבחינת שיעור הזוגות הבוחרים להתגרש, עובדה הנובעת מנסיבות חברתיות ותרבותיות המאפיינות את העיר הגדולה. כפועל יוצא מכך, יש לא מעט עורכי דין העוסקים בגירושין בתל אביב המציעים ייעוץ, סיוע וליווי משפטי, ושאלה חשובה היא כיצד לבחור מתוכם באופן נכון. לפניכם מספר המלצות לגבי בחירת עו”ד גירושין בתל אביב והקריטריונים שיש לברר מראש.

עורך דין שבאמת מתמחה בדיני משפחה

מקצוע עריכת הדין מתפרש על פני קשת רחבה של תחומים ותתי תחומים, אשר כל אחד מהם כולל שורה ארוכה של חוקים, דינים, פסיקות, תקדימים, ערכאות ושיקולים. דברים אלו נכונים גם ובעיקר לגבי דיני משפחה, המהווים ענף בפני עצמו בעל מורכבויות ייחודיות ובכל דינמיקה משפטית עניפה. על כן, עו”ד לענייני גירושין בתל אביב חייב להיות בעל מקצוע שמאחורי ניסיון רב בליווי זוגות הבוחרים להיפרד, הן בהליכים המתנהלים בין כותלי בית המשפט/בית הדין והן מחוצה להם.

יש לזכור, כי לניסיון והוותק של עורך הדין בתחום דיני המשפחה בכלל והגירושין בפרט, עשויה להיות השפעה מכרעת על התנהלות הדברים ועל התוצאות הרות הגורל. כך לדוגמא, עו”ד גירושין תל אביב שהינו מנוסה ובעל יכולות גבוהות, עשוי למצוא פתרונות יצירתיים בנושאים רגישים ומורכבים כגון חלוקת הרכוש, עשוי לתרום רבות להגעה להסכמים מחוץ לכותלי בית המשפט, יידע לבנות אסטרטגיה מושכלת ונבונה החל בפנייה לערכאה המתאימה ביותר ללקוח ועד לנקיטה בצעדים ספציפיים, וכן להגיב לצעדים של הצד השני במתינות ו/או בנחרצות בהתאם לנסיבות.

עו"ד גירושין בתל אביב

ליווי קרוב, אישי ואכפתי

עורכי דין גירושין תל אביב אינם עשויים מקשה אחת, והדבר ניכר בפרמטרים רבים. אחד החשובים שבהם הוא מידת הרגישות, האכפתיות והמסירות של הליווי המשתנים ממשרד למשרד. כך לדוגמא, במשרדים “גדולים” בהם פועלים עורכי דין רבים, עלול להיווצר מצב של המתנה ארוכה עד שעורך הדין שלכם מתפנה לשוחח עימכם, צורך לשוחח עם מזכירות, לשלוח פניות שלא תמיד נענות בזמן, ותחושה כללית שלא “מחזיקים” אתכם.

יש לזכור, כי הליכי גירושין באשר הם מלווים בטלטלה נפשית לא פשוטה, ותפקידו של עורך הדין הוא לתת לכם עוגן וביטחון, לפחות ברמה המשפטית. בתוך כך עלולים להיווצר לא אחת מצבים, שמבחינתכם נחווים כבוערים, בין אם מדובר בהתלבטות, במכתב רשמי שנשלח אליכם, בצעד חד צדדי שביצע בן הזוג וכדומה. במקרים אלו תרצו לדעת שעורך הדין זמין ופנוי להשיב ישירות לשיחות או לכל דרך פנייה אחרת שלכם, ויותר מכך – שעורך הדין המנוסה והוותיק הוא באמת מי שמטפל בכם, ולא מתמחה או עו”ד זוטר במשרד.

מגשר מוסמך

כיום מושם דגש רב במערכת המשפטית על ניסיונות להידברות והגעה להסכמות, במקום הסתמכות בלעדית על בית המשפט בתביעות מזונות, רכוש, משמורת והסדרי ראייה, וכדומה. יש היגיון רב בכך מפני שההליכים בבית המשפט נוטים להיות ממושכים, בלתי נעימים ואף יקרים, ובמידה רבה הם גם מוציאים את הכוח מהידיים של בני הזוג ומעבירים אותו לשופט.

על כן, חשוב לברר מול עו”ד לענייני גירושין תל אביב אם הינו מגשר מוסמך, כלומר מי שביכולתו ובסמכותו ללוות הליכי גישור המבוססים על הקשבה לצרכים ההדדיים, הבנה של הצדדים, אווירה נוחה יותר והסכמות משותפות. התנהלות כזו יכולה להביא לא רק לתוצאות טובות יותר עבור שני הצדדים, אלא גם לסלול את הדרך לתפקוד מיטבי בהמשך הדרך – בוודאי אם אתם הורים לילדים.

לליווי וסיוע מאת עורך דין גירושין בתל אביב

למידע נוסף על הליכי גירושין ולקבלת ייעוץ, ליווי וסיוע של עורך דין גירושין בת”א הנכם מוזמנים לפנות למשרדה של אביטל רבינוביץ’, עורכת דין, נוטריון ומגשרת בטלפון 03-5751505 או למייל avital.adv@gmail.com

מחכים לפנייתך

פנו אלינו ונשוב בהקדם