מגשר ברמת גן

הליך הגירושין נחשב לאחד המשברים המטלטלים והקשים ביותר בחייו של כל אדם. הרגשות העולים הם של עלבונות, כעסים, פחד ממה שצופן העתיד, פגיעה קשה בכבוד העצמי, חוסר ביטחון ועוד. הרגשות הללו מתקיימים תוך כדי שבני הזוג מתמודדים עם שאלות פרקטיות: היכן הם יתגוררו לאחר הפרידה, כיצד תיראה מערכת היחסים עם ילדיהם, כיצד ניתן יהיה לכלכל את ילדיהם בצורה טובה, איך תיראה שגרת היומיום לאחר הפרידה ועוד. כיום, העלייה בלגיטימיות של גירושין היא שינוי חברתי אשר מאפיין את העשורים האחרונים, יותר ויותר אנשים מודעים לעצמם ומבינים שמה שהתאים להם בגילאי עשרים ושלושים לא בהכרח מתאים לתקופה הנוכחית. אנשים שהתחתנו מתוך לחץ של הסביבה, או דחף להקים משפחה או מסיבות אחרות מגלים שבן הזוג אינו השותף האידאלי שהם דמיינו.

בני זוג שקיבלו החלטה על גירושין, מוכרחים להתמודד עם שינויים ניכרים באורח חייהם ובמקרים רבים, הדבר עלול להוביל למשבר אישי, אשר יקשה מאוד להגיע להבנות עם בן הזוג השני.

על מנת לצלוח את תהליך הגירושין בצורה החלקה, הנעימה והפשוטה ביותר, מומלץ לפנות לגישור גירושין, פעמים רבות גישור מתבצע כאשר יש סכסוך לא פשוט ומורכב ולכן חשובה זהותו ובחירתו של מגשר ברמת גן

אמין, אמפטי ומקצועי.

מגשרת ברמת גן

מהם היתרונות של תהליך גישור?

  • הימנעות מצעדים משפטיים – השיח המשפטי בגירושין מחדד מאד מחלוקות ומקצין את עמדות בני הזוג על מנת ליצור תחושת עליונות. כאשר הצדדים נמנעים מכך הדבר מוביל לרגיעה אצל שני הצדדים.
  • כיבוד ההסכם – כאשר מתרחש תהליך גישור, יש סיכוי גבוה יותר שבן הזוג יכבד את ההסכם שנבנה באמצעות הידברות יותר מאשר הסכם שנכפה עליו ע”י בית המשפט או הונחת על ידי עורכי הדין.
  • כסף – הליך גישור מקצועי יחסוך לשני הצדדים אנרגיות מיותרות, הפסד ממון, זמן רב ומלחמות לא נחוצות. כאשר בני הזוג דנים על חלוקת הרכוש וההון המשותף אין זה מן הנמנע שיתעוררו מחלוקות בנוגע לכספים או לצורת חלוקת הנכסים המשותפים. מגשר בעל ניסיון בענייני משפחה יוכל לטפל בנושאים אלה ברגישות ולפרק את המוקשים הפיננסיים.
  • הפגת לחצים – סערת הרגשות בה נמצאים בני הזוג, היא הזמן הקשה ביותר לקבלת החלטות לגבי העתיד. על שני הצדדים להבין שתהליך הגירושין הינו תהליך ממושך שהשפעותיו ילוו אותם ואת הילדים למשך כל ימי חייהם. גישור נכון יביא לרגיעה ובחינה מעמיקה של האינטרסים ושל רגשות בני הזוג.
  • הגדרת היעדים והמטרות – כאשר בני הזוג מגדירים את המטרות האישיות והמשפחתיות לאחר הגירושין כך יהיה קל יותר להגיע לדו שיח פורה וכל אחד יוכל לנתב את תהליך הגירושין אל עבר מחוזות מבוקשו.

אם אתם מחפשים עורכת דין, מגשרת ברמת גן שמתמחה בהסכמי גירושין, מאמינה בטיפול אישי ומסור לאורך כל התהליך, עורכת דין בעלת ניסיון רב וסטנדרטים מקצועיים גבוהים ביותר, הגעתם לכתובת הנכונה!

חלק מהייצוג המשפטי ומתוך רצון להשיג את הטוב ביותר עבורכם- נבנה ביחד תכנית פעולה משותפת לשם השגת מטרותיכם. הפעילות שלי כוללת ייצוג לקוחות בהליכים מחוץ לכותלי בית המשפט, בבתי הדין וגם במסגרת מו”מ ובהליכי גישור.

ניתן ליצור איתי קשר בטלפון: 03-5751505 או 050-7755138 או avital.adv@gmail.com/

ניתן גם ליצור קשר כאן.

מחכים לפנייתך

פנו אלינו ונשוב בהקדם