עורך דין לענייני משפחה במרכז

מחלוקות וסכסוכים בתוך מסגרת המשפחה עלולים להגיע לעוצמות רגש חזקות מאד ועלולות להשפיע בצורה הרסנית על בני זוג ויתר בני המשפחה. במיוחד כאשר הפגיעות והרגישות נמצאת בשיאה, בני המשפחה נאלצים לקבל את ההחלטות הקשות ביותר שעשויות להשפיע על המשך חיינו. כאשר מתעוררים קשיים בתוך המשפחה – פעמים רבות קשה לשמור על יציבות המערכת המשפחתית בצורה מאוזנת  וכדאי לקבל עזרה חיצונית של עורך דין לענייני משפחה במרכז.

מהם התחומים בהם עוסק עורך דין לענייני משפחה?

הסכמי ממון – הסכם ממון הנחתם לפני הנישואין, הסכם ממון הנחתם אחרי הנישואין, הסכמי גירושין

הסכם לחיים משותפים, הסכם לכבוד הדדי, ענייני רכוש – חלוקת הרכוש בין בני הזוג, איזון משאבים נכון, נכסי קריירה ומוניטין, מזונות ילדים – מזונות זמניים, מזונות קבועים, הוצאות מיוחדות, מזונות מהסבא או הסבתא, משמורת ילדים – משמורת משותפת, חלוקת של זמני שהות, אימוץ ילדים – הליכים לאימוץ, הכרזת בר אימוץ, דיני ירושה ועיזבון  – עריכת צוואות מבטיחה כי לאחר פטירת עורך הצוואה, עיזבונו יחולק בדרך בה ציווה. קיום צוואה מונעת סכסוכים עתידיים בין קרובי משפחה ושומרת על המרקם של התא המשפחתי, ידועים בציבור – טיפול בכל הנושאים שנדרשים לבני זוג ידועים בציבור.

עורך דין לדיני משפחה במרכז

האם כדאי לפנות לעורך דין שהוא גם מגשר?

פעמים רבות אפשר לפתור גם מחלוקות בעייתיות בעזרת גישור מקצועי ובוררות בכדי לצמצם את חילוקי הדעות בין שני הצדדים ובכך להימנע מהליכים משפטיים ארוכים הגוררים גם הוצאות פיננסיות כבדות לשני הצדדים.

מהו הסכם שלום בית לחילופין גירושין?

יש זוגות החושבים להתגרש, אך אינם בטוחים לחלוטין לגבי הצעד החד הזה. עורך דין-מגשר מקצועי יוכל להציג להם פתרון ביניים – הסכם שלום בית לחילופין גירושין. הסכם זה מעניק סיכוי שני ומאפשר לבחון האם ניתן לשקם את המערכת היחסים בין בני הזוג. ההסכם נועד לאפשר לבני הזוג לשרטט קווים מנחים בכול הנוגע לארגון הזוגיות מחדש, זאת תוך כדי התעמקות בנושאים שמעוררים קונפליקטים. מלבד זאת, ההסכם יכלול התייחסות לעתיד ככל שבני הזוג ירצו להיפרד באופן סופי כך שאלו לא יאלצו לפנות שנית לעורך דין ולבית המשפט. הסכם זה יכול להקל מאוד על הצדדים במידה והם ירצו להתגרש ויקצר הליכים וממון. הסכם זה תקף מבחינה משפטית וקביל בבית משפט.

מהו הסכם ממון?

זוגות רבים מעוניינים לעגן באופן מסודר את הנושא הכלכלי בטרם נישואיהם, ופונים לבצע הסכם ממון. ההסכם מעגן באופן מוגדר מראש את חלוקת הרכוש, במידה ואלו יגיעו למצב של פרידה או פטירה. עבור זוגות רבים חתימה על הסכם זה מהווה שקט נפשי – בכך שכלל האינטרסים הפיננסיים מוצאים מחוץ למערכת היחסים.

עורך דין משפחה במרכז הארץ – למה חשוב לפנות?

במידה ונקלעתם לסכסוך משפטי בתוך המשפחה, או שאתם מעוניינים למנוע סכסוך כזה, התייעצו עם, עורך דין לענייני משפחה לגביי סוגיות משפטיות, וזאת בכדי להימנע מתסבוכות בבתי המשפט. במרבית המקרים, ייעוץ משפטי מקצועי יכול לסייע לפתור מחלוקות בצורה יעילה ופשוטה.

אם אתם מחפשים עורך דין לדיני משפחה במרכז, שמאמין בטיפול אישי ומסור לאורך כל התהליך, עורך דין בעל ניסיון רב וסטנדרטים מקצועיים גבוהים ביותר, הגעתם לכתובת הנכונה!
כחלק מהייצוג המשפטי ומתוך רצון להשיג את הטוב ביותר עבורכם- נבנה ביחד תכנית פעולה משותפת לשם השגת מטרותיכם. הפעילות שלי כוללת ייצוג לקוחות בהליכים מחוץ לכותלי בית המשפט, בבתי הדין וגם במסגרת מו”מ ובהליכי גישור.

ניתן ליצור איתי קשר בטלפון: 03-5751505 או 050-7755138 או avital.adv@gmail.com . ניתן גם ליצור קשר כאן.

מחכים לפנייתך

פנו אלינו ונשוב בהקדם