עו”ד דיני משפחה בתל אביב

עו”ד דיני משפחה בתל אביב מעניק ייעוץ, ליווי, סיוע וייצוג משפטי בשורה ארוכה של נושאים. מדובר בתחום משפטי המצריך לא רק מיומנות גבוהה וידע מעמיק, אלא גם רגישות מיוחדת כלפי הלקוח ואף כלפי צדדים אחרים המעורבים בתיק. בשורות הבאות נבחן מספר היבטים חשובים בעיסוקם של עורכי דין דיני משפחה בתל אביב.

קודם כל ולכל – רגישות גבוהה

מעבר לפן המקצועי, שהוא כמובן חובה והכרח, ללא פשרות, עו”ד דיני משפחה גם חייב להיות אדם בעל רגישות גבוהה. כידוע, הנושאים השונים של דיני משפחה מערבים אנשים, חברויות וקשרים שנבנו לאורך שנים, ולמרבה הצער, חילוקי דעות עלולים להביא למשברים ולפגם בקשרים הללו, עד כדי קרע עמוק. לכן, עורך דין לדיני משפחה בתל אביב מתבונן בד בבד הן על הצרכים, המטרות והאינטרסים של הלקוח, והן על התמונה המלאה מתוך שאיפה, כי התוצאות הטובות ביותר עבור לקוחו יכללו אפשרות לשמר את הקשרים המהותיים בחייו.

דברים אלו נכונים במיוחד אם מעורבים בתיק ילדים, אשר חייהם יכולים להיות מושפעים באופן משמעותי מבחינה רגשית וכלכלית עם דמויות חשובות בחייהם. עקרון זה נכון, בכל תחום בין אם מדובר בהליכי גירושין, במחלוקות הקשורות לצוואות וירושות, בייפויי כוח מתמשך וכד’.

עורך דין דיני משפחה תל אביב

לדעת להסיר את הכפפות

יחד עם האמור לעיל, עורך דין דיני משפחה בתל אביב גם יידע בעת הצורך להסיר את הכפפות. הזכויות המטרות, הצרכים והאינטרסים של מרשו –ככל שאינם נוגדים עקרונות מוסריים-  מצויים תמיד בראש מעייניו ובמידה שהדבר מחייב זאת, עורך הדין יידע לפעול בנחישות ובנחרצות, בין אם מדובר בהגשת בקשות לצווים, בפנייה לבית המשפט או בית דין רבני, בהמלצה על פנייה למשטרה, בניהול משא ומתן תקיף מול בא כוח הצד השני, בהגשת התנגדויות לקיום צווים, וכמובן גם בייצוג תקיף ונחרץ של הלקוח בדיונים המתקיימים בבית המשפט או בכל ערכאה אחרת.

שירותים נוטריונים

לא כל עו”ד דיני משפחה בתל אביב הוא גם נוטריון. למעשה, לקבל רישיון נוטריון ממחלקה מיוחדת במשרד המשפטים, מחייבת לעמוד בכמה תנאים ברורים ובהם סיום הכשרה נאותה, היעדר עבר פלילי, וותק של עשר שנים לפחות בעריכת דין, ועוד. במידה ומדובר בעורך דין שהוא גם נוטריון, עשוי להיות לכך יתרון רב במקרים מסוימים. כך לדוגמא, עורך דין דיני משפחה תל אביב שהינם נוטריונים יכול לא רק לערוך הסכמי ממון אלא גם לאשר אותם במידה ונכרתו לפני הנישואין, ובכך מעמדו זהה למעשה , בהקשר זה, לזה של שופט.

כמו כן, עורך דין שהוא גם נוטריון יכול לא רק לסייע בעריכת צוואה כתובה, אלא גם בעריכת “צוואה בפני רשות” בה המצווה אומר בעל פה את צוואתו מול הנוטריון. מעבר לכך, עורך דין נוטריון רשאי על פי חוק לבצע אימותי חתימה עבור מסמכים הקשורים לדיני משפחה, למשל עריכת ואישור ייפוי כוח מתמשך, אישור חיים, אישור תצהירים שונים, אישור על נכונות העתק מסמכים (פטירה, לידה, גירושין, נישואין וכדומה), וכו’. בכל מקרה, הדבר חוסך את הצורך בפנייה אל שני משרדים שונים, וניתן לקבל מענה מלא לצרכים המשפטיים תחת קורת גג אחת.

עורך דין דיני משפחה בתל אביב

תחומי עיסוק עיקריים של עורך דין לענייני משפחה

 

דיני משפחה מהווים עולם משפטי ייחודי העומד בפני עצמו, ומורכב מהרבה ענפים ותתי קטגוריות. על כן, פעילותו של עורך דין לדיני משפחה בתל אביב עשויה להיות מגוונת מאוד, ולחלוש בין היתר על התחומים הבאים:

  • עריכה של הסכמים – עורך דין דיני משפחה בתל אביב מסייע בעריכת הסכמים רבים, ביניהם הסכם לחיים משותפים, הסכם ממון, הסכמים בין יורשים, הסכמי גירושין, הסכמי נישואין, הסכמים לכבוד הדדי ועוד.
  • דמי מזונות – במקרים של גירושין, עורך דין דיני משפחה תל אביב מטפל בכל הקשור לדמי מזונות הילדים והאישה, בין אם הם נתבעים מבית המשפט לענייני משפחה או מבית הדין הרבני, ובין אם במסגרת תהליך גישור המוביל להסכם גירושין. יש להדגיש כי מדובר בתחום העובר שינויים משמעותיים בשנים האחרונות, כאשר הכיוון הוא פחות מגדרי ויותר שוויוני בהתאם ליכולות ההשכרות וזמני השהות עם הילדים. בתוך כך, קיימות מורכבויות רבות שבהן מטפל עורך דין לענייני משפחה במרכז כגון מזונות של אישה מעוכבת, מזונות של ידועה בציבור, הגדלה והפחתה של דמי מזונות, מזונות זמניים וקבועים, הוצאות מיוחדות ועוד.
  • ייפויי כוח מתמשכים– מדובר במסמכים רגישים ביותר שבהם אדם מסמיך אחר או אחרים לטיפול בענייניו האישיים, הכלכליים, הבריאותיים ועוד, במידה ויגיע למצב שבו אינו יכול לקבל החלטות כאלו בעצמו. עורכי דין דיני משפחה במרכז מסייעים בעריכתם של הסכמים רגישים אלו, וכמו כן נוטריון הוא זה שמאשר את המסמך.
  • צוואות וירושות – עו”ד דיני משפחה תל אביב מטפלים בסוגיית השונות הכרוכות בצוואות ובירושות. בין היתר, עורך הדין מסייע בעריכתה של צוואה תקפה וחזקה משפטית, מספק המלצות בנוגע למיסוי בצוואות וירושות, מטפל בהליכי הפנייה לרשם הירושה לצורך קבלת צו ירושה וצוואה, ובמידת הצורך מייצג את לקוחותיו בעת התנגדויות לקיום צוואות בבית המשפט לענייני משפחה.
  • תחומים רבים נוספים – מלבד האמור לעיל, עורכי דין לענייני משפחה מטפלים בעוד שורה ארוכה של תחומים, כגון חלוקת רכוש בעת גירושין וסוגיית המשמורת וזמני השהות, אימוץ ילדים, ידועים בציבור, חטיפת ילדים, הגירה ועוד.

לליווי וסיוע של עו”ד דיני משפחה בתל אביב

לקבלת ייעוץ, ליווי וסיוע מעו”ד דיני משפחה בתל אביב לרבות שירותי נוטריון, הנכם מוזמנים לפנות אל משרדה של  אביטל רבינוביץ’, עורכת דין, מגשרת ונוטריון בטלפון 03-5751505. ניתן גם לפנות לאימייל: avital.adv@gmail.com  ו/או לשלוח הודעת ווטסאפ : 0507755138

מחכים לפנייתך

פנו אלינו ונשוב בהקדם