בחירת נכונה של עורך דין גירושין במרכז

הפנייה אל עורך דין גירושין במרכז הינה צעד בסיסי לפני פתיחה בהליכים משפטיים, אשר במרכזם הגשת בקשה ליישוב סכסוך ותביעת גירושין. עורך הדין ילווה אתכם לאורך הדרך, בין אם מדובר בהליך גישור או בייצוג במהלך התביעה, ויספק לכם משענת משפטית חשובה ונחוצה בתקופה סוערת זו. כיצד בוחרים את איש המקצוע שילווה אתכם, ועל מה כדאי לתת את הדעת?

בנושא זה יעסוק המאמר הבא.

מה כדאי לבחון מראש?

יש להבין, כי לרמתו המקצועית של עורכת דין לגירושין במרכז ולטיב השירות שהוא מספק, יכולה להיות השפעה מכרעת על האופן שבו יתנהלו הדברים ואף על תוצאותיהם. לכן, יש לבחור את עורך הדין בקפידה ובהתאם למספר פרמטרים עיקריים ובניהם:

  1. בראש ובראשונה, חייב בה להיות עורך דין שתחום התמחותו הינו דיני משפחה. כידוע, עולם המשפט מחולק לענפים רבים כגון מקרקעין, פלילי וכדומה, וכל אחד מהם עומד בפני עצמו מבחינת חקיקה, פסיקות, הליכים, תקדימים וכן הלאה. רק עורך דין לדיני משפחה הוא הדמות המתאימה ללוות את הליך הגירושין שלכם, ואין להתפשר על כך.
  2. כמו בכל תחום ישנה חשיבות גם לניסיונו של עורך הדין בענייני גירושין. אין זאת שעורך דין העושה את צעדיו הראשונים בתחום אינו יכול לספק מענה טוב, אך כמובן שעם השנים נצבר ידע מעמיק יותר, היכרות עם ההליכים, למידה והשתפרות. הדבר עשוי להתבטא בגישה בה נוקט עורך הדין, באסטרטגיה שהוא מתכנן לטווח הארוך, ביכולתו למנוע טעויות שלאחר מכן יהיה קשה לתקן, במציאת פתרונות יצירתיים, ועוד.
  3. במידה ויש לכם עניין להגיע להסכמות מחוץ לכותלי בית המשפט או בית הדין הרבני, כמובן שיש לוודא שעורך הדין הוא גם מגשר מוסמך. הליך גישור יכול לחסוך לא מעט הוצאות, טרדות ורגשות שליליים, מאבקים ופגיעה בכל המעורבים – כולל הילדים. עורך דין בעל ניסיון בגישור עשוי לתרום רבות לעריכת הסכם המושתת על הבנה משותפת, על תקשורת טובה, ועל יכולת להמשיך הלאה לדף החדש בחיים בשיתוף פעולה מניח את הדעת לכל הפחות.
  4. גישתו הכללית של עורך הדין. לדוגמא, ישנם עורכי דין לוחמניים הפועלים כבר מהרגע הראשון לנקיטת צעדים חריפים יחסית, על מנת, להבטיח שלקוחותיהם ייצאו עם כמה שיותר הישגים מההליכים. מאידך, ישנם עורכי דין המנחים לצעדים מתונים ורגועים יותר, לאור התפיסה כי מה שטוב לצד השני עשוי להיות טוב גם עבור הלקוח וכמובן עבור הילדים, בראייה ארוכת טווח. בין שני הקצוות האלו ישנה קשת רחבה של גישות, ולכן עליכם לדבר עם עורך הדין ולהבין אם גישתו מתאימה לכם.
  5. יש לבחון את טיב השירות הניתן. ראוי לזכור, כי הליכי גירושין יכולים להיות ממושכים ומלווים בחוסר וודאות, לכן חשוב לוודא, כי עורך הדין המלווה אתכם דוגל בזמינות גבוהה ובמענה ישיר לפניות. זאת, על מנת שבאמת יוכל לספק תמיכה ומשענת משפטית ברגעים בהם אתם זקוקים לה יותר מכל.
עורך דין גירושין במרכז

עורכת דין גירושין במרכז – אביטל רבינוביץ’

עורכת הדין אביטל רבינוביץ’, הינה עו”ד מומחית לדיני משפחה וחברה בלשכת עורכי הדין בישראל משנת 1997. במהלך הקריירה התמחתה אצל כבוד השופט יצחק שנהב המנוח, סגן נשיא בית המשפט לענייני משפחה באזור תל-אביב וכיהנה כחברה בוועדת החקיקה של דיני משפחה בלשכת עורכי הדין.

משרד עו”ד ונוטריון אביטל רבינוביץ’, הממוקם בבורסה ברמת-גן, נוסד על ידי עו”ד רבינוביץ’ ומציע שירותים משפטיים מקצועיים, אמינים, מעמיקים ובסטנדרטים הגבוהים ביותר בתיקי דיני משפחה כולל תיקי גירושין וירושה מורכבים- הן בבית המשפט, הן בבית הדין הרבני והן בערכאות ערעור.

המשרד מעניק שירותים משפטיים, שירותי נוטריון וליווי צמוד גם בהליכי חלוקת רכוש, משמורת, מזונות, צוואות, ידועים בציבור וכ’ו ושירותי גישור ברמה מעולה. כמו כן, צוות המשרד מעניק שירותי ניסוח ועריכת מסמכים משפטיים ברמה הגבוהה ביותר גם בהליכים אחרים כגון; גישור, ייפויי כוח מתמשך, הסכם ממון, הסכם הורות משותפת ועוד.

כחלק מהייצוג המשפטי, נבנית אסטרטגיה מפורטת עם כל לקוח ולקוחה על מנת להשיג את התוצאות המיטביות ביותר.

לפרטים נוספים על הליכי גירושין ולקביעת פגישה עם עורכת הדין, מגשרת ונוטריון אביטל רבינוביץ’, הנכם מוזמנים ליצור עימנו קשר בטלפון 03-5751505 או באימייל Avital.adv@gmail.com.

מחכים לפנייתך

פנו אלינו ונשוב בהקדם