תפקידיו של עו”ד לענייני משפחה בראשון לציון , ברמת גן, בתל אביב והמרכז

 

עו”ד לענייני משפחה בראשון לציון מספק ייעוץ, ליווי, סיוע וייצוג בשורה ארוכה של נושאים ללקוחותיו, לפניכם סקירה של מספר תחומים מרכזיים בענייני משפחה ודרכי הסיוע של עורך הדין בהם.

צוואת וירושות

עורך דין לענייני משפחה בראשון לציון אמון על טיפול במקרים ומצבים שונים הקשורים לדיני צוואות ועיזבונות. בראש ובראשונה, עורך הדין מלווה אנשים המעוניינים להותיר אחריהם צוואה, לאור ההבנה שבלעדיה ייכנס לאחר מותם לתוקף חוק הירושה. על פי החוק, העיזבון יחולק בין היורשים בהתאם למעגלי קרבה הקבועים בחוק, החל מבן הזוג הנותר, הילדים ומעגלים רחוקים יותר. למרות ההיגיון החברתי-תרבותי שבחוק זה, הוא אינו מאפשר חלוקה ספציפית בהתאם לרצונו של המוריש, למשל להוריש את דירת המגורים או הרכב לאחד, ניהול עסק או נדל”ן לאחר, חשבונות בנק ליורש נוסף, להתנות את קבלת הירושה בתנאים מסוימים, וכן הלאה. עורך הדין דואג לכך שהצוואה תיערך כחוק, באופן ברור ומפורש המקטין לאפס את הסיכון להתנגדויות לאמור בה ולמחלוקות בין היורשים לאחר לכתו מן העולם.

בתחום הצוואות והירושות, עו”ד לענייני משפחה בראשון לציון גם מסייע בהוצאות צווי ירושה וצווי קיום צוואה מהרשם לענייני ירושה. מדובר בפרוצדורה בירוקרטית המצריכה המצאת מסמכים שונים, אשר עורך הדין מנחה את השגתם והגשתם הנאותה. כמו כן, במידה והוגש צו התנגדות לקיום צוואה או ירושה, עורך הדין ילווה את הלקוח וייצג אותו בדיונים הנערכים בבית המשפט, ויפעל לשמירה על החלק המגיע לו כחוק. דברים אלו נכונים גם לגבי ייעוץ, ליווי וייצוג במקרה ההפוך, דהיינו של אנשים הרואים עצמם נפגעים מצו ירושה או צו קיום צוואה, ומעוניינים לפנות לבית המשפט בטענות לגבי הצוואה, כגון השפעה בלתי הוגנת, מצבו של המנוח בעת חתימה על הצוואה, מעורבות של נהנה בעריכת צוואה, ועוד.

עו"ד לענייני משפחה בראשון לציון

עריכת הסכמים

בתחום דיני המשפחה ישנם מספר הסכמים נפוצים, ושניים מהשכיחים ביותר הם הסכמי ממון והסכמי גירושין. הסכם ממון הינו הסכם שעשוי להיחתם בין בני זוג בטרם נישואיהם או לאחריהם, ומטרתו להקנות שקט בכל הקשור לחלוקת הרכוש במקרה של סיום הקשר, בין אם עקב פרידה או חלילה פטירה. הסכמים אלו נעשו נפוצים בעת האחרונה, בפרט בין בני זוג המגיעים ממשפחות בעלות אמצעים שונים מהותית. ההסכם מאפשר לבן הזוג המגיע ממשפחה אמידה להיות שקט לגבי נכסים וכספים שהביא ויביא לקשר, ומאידך לבן הזוג השני להבין בביטחון את שיעמוד לרשותו מבחינה כלכלית במקרה של פרידה. זהו הסכם המכוון להוגנות ולצדק, ולאפשרות לסיים את הקשר באופן מכובד, מוסכם וידוע מראש מבחינה כלכלית. בכך הוא מאפשר לקיים את הקשר הזוגי לאורך השנים ביתר ביטחון, ודאות ושקט נפשי.

גם הסכם גירושין נמנה כידוע עם ההסכמים היותר נפוצים בתחום דיני המשפחה. באמצעות עו”ד לענייני משפחה בראשון לציון ניתן לערוך הסכם המבוסס על תקשורת יותר פתוחה, עם הקשבה לצרכים של הצד השני, ביטוי ברור ומפורש של הדרישות, והגעה להסכמות בין הצדדים. בהסכם זה ניתן לכלול למעשה את כל ההיבטים הרלוונטיים לגירושין, החל בהסכמות לגבי מקום המגורים, דרך המשמורת, זמני השהות, חלוקת הרכוש, דרכי החינוך ובתי הספר, ועד לפרטים הקטנים ביותר של ההתנהלות בשגרה. הסכם כזה, המובא לבסוף לאישור בית המשפט לענייני משפחה, חוסך לצדדים הליכים ממושכים ויקרים ומאפשר להתנהל בשיתוף פעולה מכבד בעתיד.

לליווי וסיוע עו”ד לענייני משפחה בראשון לציון

למידע נוסף ולקבלת ייעוץ, ליווי וסיוע מעורך דין לענייני משפחה בראשון לציון הנכם מוזמנים לפנות אל משרד אביטל רבינוביץ’, עורכת דין, נוטריון ומגשרת בטלפון 03-5751505 . ניתן גם לפנות באמצעות האימייל: avital.adv@gmail.com  ו/או לשלוח הודעה לווטסאפ שמספרו: 0507755138

מחכים לפנייתך

פנו אלינו ונשוב בהקדם