במה עוסק עו”ד דיני משפחה בראשון לציון

עולם המשפט מחולק למספר ענפים כגון משפט מסחרי, מקרקעין ופלילי, המתחלקים בתורם לתתי תחומים רבים. אחד הענפים המרכזיים הינו דיני משפחה המקיף שורה ארוכה של חוקים, פסיקות והליכים הנדרשים על ידי אזרחים מהשורה. הכתובת הנכונה לטיפול בעניינים אלו הינו עו”ד דיני משפחה בראשון לציון, רמת גן, שוהם או בכל מקום אחר, ובמאמר הבא נבחן כמה מהתחומים שבהם ניתנים שירותיו.

קשת רחבה של תחומים

כאמור, שירותיו של עורך דין דיני משפחה בראשון לציון עשויים להינתן בשורה ארוכה של תחומים. בין היתר, עורך הדין מייעץ, מלווה ומייצג בעריכת הסכמי גירושין, הסכמי ממון, הסכמי חיים משותפים, ובעריכה של מסמכים כגון צוואות וייפוי כוח מתמשך. כמו כן, עורך הדין מטפל בכל הקשור להליכי גירושין כגון גישור (במידה והוא מגשר מוסמך), סיוע בהגשת תביעה ליישוב סכסוך, בתביעות גירושין ובתביעות הנלוות על כלל היבטיהן: חלוקת רכוש, חלוקת הסדרי שהות (משמורת), דמי מזונות,לקטינים, מזונות לאישה וכדומה. מעבר לכך, השירות עשוי להינתן עבור צרכים נוספים כגון הגשת בקשות לקיום צו ירושה, לקיום צוואה, טיפול בהתנגדויות לצוואות וכן הלאה.

עו"ד דיני משפחה בראשון לציון

מה נדרש מעורך דין לדיני משפחה

עורך דין לדיני משפחה בראשון לציון או ברמת גן או בשוהם צריך להפגין כמה וכמה כישורים. ראשית, עליו להבין היטב שהוא עוסק בתחום שאין רגיש ממנו, שאינו מערב רק סוגיות משפטיות וכלכליות גרידא, אלא את הדבר היקר מכל לליבו של אדם – משפחתו. יתר על כן, עליו לדעת שלצעדים שהוא מייעץ לנקוט, נוקט ומייצג בהם, יהיו השלכות שאינן מתחילות ונגמרות במרשו, אלא גם באחרים שיכולים להיות ילדים קטנים. על כן, עליו לכלכל את הצעדים בזהירות ולפעול גם מתוך ראיית התמונה השלמה, דהיינו ניסיון שלא לפגוע במידת האפשר ביחסים שנרקמו לאורך שנים, ושלאחר מכן יהיה קשה מאוד לתקנם. מצד שני, ברור שישנם מקרים שבהם הדבר אינו אפשרי ואינו הנכון ביותר, ובמקרה זה יוסרו הכפפות ויינקטו צעדים נמרצים ותקיפים למימוש זכויותיו של הלקוח.

מלבד זאת, עו”ד דיני משפחה בראשון לציון חייב להיות בקיא ביותר ומנוסה בתחום הרלוונטי. כך למשל, לא כל עורך דין יכול לערוך ייפוי כוח מתמשך, אשר לו השלכות משמעותיות ביותר על עתידם של אנשים, כך שרק מי שמצוי ברשומות משרד המשפטים לאחר שעבר הכשרה רלוונטית יכול לעשות זאת. דברים אלו נכונים גם לגבי סוגיית הגישור, ולמעשה רק מגשרים מוסמכים החברים בלשכת עורכי הדין יכולים לעשות זאת. מעבר לכך, בקיאותו של עורך הדין בכל תחום (צוואות וירושות, גירושין וכדומה), צריכה להשתרע על פני כלל ההיבטים של חקיקה, תקדימים, הבנת ההשלכות של הצעדים השונים, מגמות עדכניות בבתי המשפט לענייני משפחה ובבתי דין רבניים, וכן הלאה.

למה כדאי לשים לב בבחירת עורך דין לענייני משפחה

יש כמה וכמה משרדי עוד לענייני משפחה בראשון לציון, ועל מנת לבחור מביניהם בצורה מושכלת יש לשים לב למספר פרמטרים עיקריים:

  • ניסיון מוכח – חשוב לוודא כי לעורכת דין לענייני משפחה בראשון לציון יש ניסיון רב ומוכח בטיפול במקרה הרלוונטי שלכם. מוטב לתת עדיפות לעורכת דין שמאחוריה ניסיון של שנים רבות ומאות לקוחות, שכן יכולותיה בהחלט עשויות להתגלות כחשובות להשגת התוצאות הרצויות ולייעול ההליכים.
  • מגשר מוסמך – הגעה אל בית המשפט בעניינים משפחתיים אינה עניין של מה בכך. לא פעם מדובר בהליכים ממושכים מאוד ויקרים, שיש להם גם השלכות לא פשוטות על המעורבים – בין אם ילדיהם של בני זוג שמתגרשים, ובין אם יורשים הנאבקים על חלקם בעיזבון. את הנזקים הללו ניתן להקטין ואף למנוע על ידי פנייה אל עורכי דין לענייני משפחה בראשון לציון שהינם מגשרים מוסמכים. בעזרתם ניתן לבצע תהליך קצר בהרבה הכולל פגישות שמבוססות על הקשבה ודו שיח, במטרה להגיע להסכמות מחוץ לכותלי בית המשפט / בית הדין הרבני.
  • עורך דין נוטריון – לעיתים קרובות ישנה עדיפות לעורכי דין משפחה בראשון לציון שהינם נוטריונים. הסמכה זו מאפשר להם לאמת, לאשר ולערוך שורה ארוכה של מסמכים רגישים, החל בהסכמי ממון טרום נישואין, דרך צוואות בפני רשות ועד לייפויי כוח מתמשכים, כמו גם תרגומים של מסמכים המחייבים אישור נוטריון. לפיכך, עם עו ד דיני משפחה בראשון לציון שהינם נוטריונים ניתן לקבל מענה שלם בכתובת אחת, מבלי להזדקק לשירותיהם של גורמים חיצוניים.
  • שכר הטרחה – מלבד שירותים נוטריונים הכרוכים בתעריף קבוע, שכר הטרחה של עורך דין משפחה בראשון לציון משתנה בהתאם לנהוג (כגון אחוז מסוים מגובה הירושה בעת ייצוג בהתנגדויות), ובהתאם לשיקוליו הכלכליים. על פי רוב, שכר הטרחה משקף את ניסיונו של עורך הדין ואת המוניטין שלו, כך שקיים קשר בין היכולות ובין העלויות. עם זאת, ראוי להשוות בין המחירים המוצעים וכמו בכל תחום לבחור באיש מקצוע רציני, המציע את שכר הטרחה הנוח עבורכם.

לפרטים נוספים וקביעת פגישה

לפרטים נוספים ולקביעת פגישה עם עורכת הדין, מגשרת ונוטריון אביטל רבינוביץ’, הנכם מוזמנים לפנות לטלפון 03-5751505. (נותנים שירות גם בשוהם).

מחכים לפנייתך

פנו אלינו ונשוב בהקדם