מידע על שירותי עו”ד נוטריון ברמת גן

שירותי עו”ד נוטריון ברמת גן נדרשים מצד אנשים רבים ולמגוון מטרות, בפרט לעריכה, אישור ואימות חתימה על מסמכים משפטיים ספציפיים החל בצוואות ועד להסכמי ממון. בשורות הבאות נסביר על שירותיו של עורך דין נוטריון ברמת גן ועל התעריפים הכרוכים בכך.

מיהו נוטריון

יש להבין, כי כל נוטריון הוא בראש ובראשונה עורך דין, אולם לא כל עורך דין הוא גם נוטריון. על מנת לספק שירותי נוטריון עורך הדין חייב לעמוד בהסמכות כפי שנקבעו בחוק הנוטריונים משנת 1976. בין היתר, על עורך הדין להיות בעל וותק של לפחות עשר שנים במקצוע, ללא עבר פלילי, לעבור הסמכות ספציפיות, ללא השעיה מלשכת עורכי הדין, ולאחר כל זאת גם להיות רשום ברשומת משרד המשפטים.

שירותי נוטריון אינם ספציפיים לישראל ולמעשה קיימים בכל העולם, כאשר בכל מדינה ישנם תקנות וחוקים שונים המסדירים את העיסוק. תפקיד זה נדרש מפני שקיימים מסמכים בעלי רגישות גבוהה במיוחד, בין אם הם עוסקים במעמד האישי, במתן אחריות, זכויות וחובות בעלי משמעות מיוחדת לאדם מסוים, בעלי השלכות משפטיות כבדות משקל וכן הלאה. במשפטים אלו, לא ניתן להסתפק בהצהרתו וחתימתו של אדם או מוסד, ואף לא באישור ואימות חתימה של עורך דין, אלא יש צורך בעו”ד בעל הכשרה מיוחדת לכך המבין היטב את הרגישות והמשמעות של המסמך. זהו תפקידו של הנוטריון ולא ניתן להחליפו בעורך דין שאינו נוטריון.

משרד עו"ד ונוטריונים ברמת גן

במה עוסק הנוטריון

עורך דין ונוטריון ברמת גן עשוי לערוך, לאמת ולאשר שורה ארוכה של מסמכים משפטיים. כך לדוגמא, הוא עשוי לספק אישור על נכונות התרגום של מסמכים מסוימים, לערוך ולאמת הסכמי ממון בין בני זוג בטרם נישואיהם, לאשר מסמכי קבלת משכנתאות, ייפויי כוח מתמשכים,  חתימות בשם הזולת, עריכת ואימות צוואות, אישור של תצהירים, אישור חיים, ועוד. באופן כללי, תפקידם של נוטריונים ברמת גן הוא לוודא שהאדם החותם על המסמך מבין את משמעותו ועושה זאת מרצונו החופשי והטוב, וכן לאמת את זהותו של האדם. יחד עם זאת, במקרים רבים נוטריון ברמת גן גם מבצע את עריכת המסמך לצורך החתימה.

תעריף שירותי נוטריון

במרבית המקרים והתיקים, אין תעריף מחייב לשירותי עורך דין, אולם בכל הקשור לשירותי נוטריון המצב שונה. כאן ישנו פיקוח מטעם משרד המשפטים המעדכן מדי שנה את התעריפים עבור הפעולות השונות. מדובר בתעריפים שאינם גבוהים במיוחד ומשקפים את שעות העבודה הנדרשות מהנוטריון. המשמעות היא שבעל המקצוע אינו יכול לגבות יותר או פחות מהסכום האמור עבור שירותיו, והמחיר מוצג בשקיפות לציבור וניתן לראותו בין היתר באתר משרד המשפטים.

יחד עם זאת, יש לציין כי התעריפים משתנים משנה לשנה, וכמו כן בין הפעולות. כך לדוגמא, יש הבדל בין אימות חתימה אחת על תצהיר אחד לבין אימות מספר חתימות על אותו התצהיר, וכן בין אימות תצהיר אחד ובין אישור עותקים נוספים של אותו התצהיר. מעבר לכך, ישנן פעולות של עו”ד נוטריון ברמת גן שאינן נכללות בתמחור האחיד של משרד המשפטים. מדובר בפעולות יותר מורכבות המצריכות מעורך הדין התגייסות מיוחדות המתבטאת בשעות עבודה, פנייה לגורמים שונים וכדומה, למשל ניסוח ועריכה של ייפוי כוח מתמשך, ניסוח ועריכה של הסכם ממון וכן הלאה.

לשירותי עו”ד נוטריון ברמת גן

לקבלת שירותי עורך דין נוטריון ברמת גן הנכם מוזמנים לפנות אל משרדה של אביטל רבינוביץ’, עורכת דין, נוטריון ומגשרת בטלפון 03-5751505. ניתן לפנות גם באמצעות האימייל: avital.adv@gmail.com  ו/או באמצעות הווטסאפ שמספרו: 0507755138

מחכים לפנייתך

פנו אלינו ונשוב בהקדם